Alpha Μισθοδοσία
Επιλέξτε την Alpha Bank για τη μισθοδοσία σας και επωφεληθείτε από μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις.  
 
Alpha Welcome Pack
Απολαύστε μοναδικά προνόμια και παροχές και χτίστε μια ολοκληρωμένη σχέση με την Τράπεζά σας.
 
Alpha Welcome Youth Pack
Επενδύστε στο μέλλον επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο παροχών και προνομίων, σχεδιασμένο να καλύψει τις ανάγκες της φοιτητικής ζωής σας ή τα πρώτα σας επαγγελματικά βήματα.
Alpha Αφετηρία
Ξεκινήστε τη φοιτητική ή επαγγελματική σας ζωή ανοίγοντας τον κατάλληλο λογαριασμό για τις ανάγκες σας.
Alpha Νεονύμφων
Ξεκινήστε τον κοινό σας βίο με προνόμια και υψηλές αποδόσεις με τον καταθετικό λογαριασμό που σας ταιριάζει.
 
Alpha Νέων - Αποταμίευση
Φροντίστε για το μέλλον του παιδιού σας με έναν αποταμιευτικό λογαριασμό ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά και εφήβους.
Alpha Σύνταξη
Διασφαλίστε το βιοτικό σας επίπεδο με ένα καταθετικό πρόγραμμα που παρέχει όλα τα οφέλη και τις ευκολίες ενός τρεχούμενου λογαριασμού.
  • Support Center
  • Στάδια Επεξεργασίας Παραπόνων

Στάδια Επεξεργασίας παραπόνων

Με την υποβολή του παραπόνου ή του θέματος που σας απασχολεί στην Υπηρεσία Παραπόνων της Τραπέζης, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

1.  Παραλαβή παραπόνου

Ο  πελάτης μπορεί να υποβάλει/αποστείλει το παράπονό του μέσω των καναλιών/διαύλων επικοινωνίας που προσφέρουμε:

  • Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, την οποία μπορείτε να βρείτε  εδώ  

  • Μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής του Alpha Express Banking αποστέλλοντας μήνυμα μέσω της επιλογής Secure Email

  • Μέσω του δικτύου καταστημάτων μας.
     


2.  Γνωστοποίηση παραλαβής του παραπόνου

Μετά την υποβολή του παραπόνου, ο πελάτης λαμβάνει ενημέρωση από την Υπηρεσία Παραπόνων το αργότερο μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα ότι το αίτημα του έχει παραληφθεί και τυγχάνει αξιολογήσεως.
 

3.  Διερεύνηση και Επίλυση θέματος

Η Υπηρεσία Παραπόνων διερευνά το παράπονο σε συνεργασία με τις ανά περίπτωση αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης, αναλόγως της φύσης του παραπόνου. Η διερεύνηση αποσκοπεί στην απάντηση στο παράπονο με δίκαιη και ακέραιη προσέγγιση του ζητήματος.

4.  Απάντηση στο παράπονο

Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου, αποστέλλεται γραπτή απάντηση στον πελάτη. Στόχος μας είναι η αποστολή τεκμηριωμένης απάντησης το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή του παραπόνου. Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υποθέσεως σας θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα για την αιτία της καθυστέρησης και τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης.

Η Υπηρεσία Παραπόνων της Τραπέζης θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεως σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει με γραπτή επιστολή η οποία θα αποστέλλεται μέσω e-mail ή φυσικού ταχυδρομείου.

Διαφωνώ με την απάντηση/ λύση που μου παρουσιάζετε/ προτείνετε.

Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/λύση που σας προτείνουμε. Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα ή αν περάσουν 3 μήνες από την ημερομηνία γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου και δεν έχετε λάβει σχετική απάντηση, έχετε τη δυνατότητα εντός 4 μηνών να απευθυνθείτε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.