Alpha Μισθοδοσία
Επιλέξτε την Alpha Bank για τη μισθοδοσία σας και επωφεληθείτε από μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις.  
 
Alpha Welcome Pack
Απολαύστε μοναδικά προνόμια και παροχές και χτίστε μια ολοκληρωμένη σχέση με την Τράπεζά σας.
 
Alpha Welcome Youth Pack
Επενδύστε στο μέλλον επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο παροχών και προνομίων, σχεδιασμένο να καλύψει τις ανάγκες της φοιτητικής ζωής σας ή τα πρώτα σας επαγγελματικά βήματα.
Alpha Αφετηρία
Ξεκινήστε τη φοιτητική ή επαγγελματική σας ζωή ανοίγοντας τον κατάλληλο λογαριασμό για τις ανάγκες σας.
Alpha Νεονύμφων
Ξεκινήστε τον κοινό σας βίο με προνόμια και υψηλές αποδόσεις με τον καταθετικό λογαριασμό που σας ταιριάζει.
 
Alpha Νέων - Αποταμίευση
Φροντίστε για το μέλλον του παιδιού σας με έναν αποταμιευτικό λογαριασμό ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά και εφήβους.
Alpha Σύνταξη
Διασφαλίστε το βιοτικό σας επίπεδο με ένα καταθετικό πρόγραμμα που παρέχει όλα τα οφέλη και τις ευκολίες ενός τρεχούμενου λογαριασμού.
  • Support Center
  • Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή παραπόνων

Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή παραπόνων

Για ποια θέματα μπορώ να απευθύνομαι στην Υπηρεσία Παραπόνων;
Στην Υπηρεσία Παραπόνων μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε πελάτης μας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στο πλαίσιο της σχέσεως του με την Τράπεζα ή δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. 


Πρέπει να υποβάλω το παράπονο μου μόνον εγγράφως;
Έχετε πάντοτε τη δυνατότητα προφορικής υποβολής του παραπόνου σ’ ένα από τα Καταστήματα της Τραπέζης. Ωστόσο, εφόσον επιθυμείτε την αναλυτική καταγραφή του θέματος που σας απασχολεί, υποβάλλοντας εγγράφως το αίτημα σας μέσω της ιστοσελίδας μας ή με φυσική αλληλογραφία, διασφαλίζετε τη λήψη λεπτομερούς απαντήσεως στο σύνολο των από μέρους σας περιγραφόμενων σημείων.


Πρέπει να υποβάλω το αίτημα μου αυτοπροσώπως;
Ναι, για λόγους ταυτοπροσωπίας επιλέγοντας μεταξύ των διαθέσιμων τρόπων επικοινωνίας. Σε ειδικές περιπτώσεις ισχύει η εκπροσώπηση μέσω πληρεξούσιου εφόσον συντρέχουν οι εκάστοτε προβλεπόμενες νόμιμες προϋποθέσεις.


Μπορεί η Υπηρεσία Παραπόνων να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη;
Τα Στελέχη μας διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσουν και να αξιολογήσουν σε βάθος το κάθε ζήτημα που μπορεί να σας απασχολήσει. Στόχος μας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση μας με τη λεπτομέρεια και τη σαφήνεια που απαιτείται, και σύμφωνα με το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο που διέπει την τραπεζική εξυπηρέτηση.


Διαφωνώ με την απάντηση λύση που μου παρουσιάζετε/προτείνετε.
Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/ λύση που σας προτείνουμε. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα ή αν περάσουν 3 μήνες από την ημερομηνία γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου χωρίς να έχετε σχετική απάντηση, έχετε τη δυνατότητα εντός 4 μηνών να απευθυνθείτε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο.

Στοιχεία επικοινωνίας Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου
Διεύθυνση Γραφείου Φορέα: Κυπράνορος 15, 1061 ΛΕΥΚΩΣΙΑ 
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Τ.Θ.25735, 1311 ΛΕΥΚΩΣΙΑ 
Τηλέφωνα: 22848900 (κεντρικός αριθμός)
Τηλεομοιότυπο (FAX): 22660584, 22660118
Ιστοσελίδα: www.financialombudsman.gov.cy


Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.
Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς η αναγνώριση και η επιβράβευση της προσπάθειας μας. Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να διατυπώσετε τα θετικά σας σχόλια και να μας τα αποστείλετε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας.